6 βασικές τεχνικές χαλάρωσης

Χρόνος διαβασματός: 6 λεπτά
6 βασικές τεχνικές χαλάρωσης

Έχετε κάνει χρόνο για να χαλαρώσετε σήμερα; Αυτή η σκέψη πιθανώς δεν έχει διασχίσει το μυαλό σας καθόλου. Οι περισσότεροι από εμάς βόλτα με ενθουσιασμό τις ημέρες μας στρες χωρίς να εξετάσουμε τη χαλάρωση μέχρι να καταρρεύσουμε στον καναπέ στο τέλος μιας άλλης ταραχώδους εβδομάδας - και να παρακολουθήσουμε αμέσως το Netflix ως ρουτίνα χαλάρωσης.

Τι γίνεται αν υπήρχε ένας καλύτερος τρόπος; Τι θα συμβεί αν κάνατε χαλάρωση ένα μέρος της ημέρας, και όχι μόνο μια πολυτέλεια που προορίζεται για το Σαββατοκύριακο; Προτού ο εσωτερικός σας επιθετικός αρχίσει να γκρινιάζει, ξέρετε ότι η χαλάρωση αυτή δεν ισοδυναμεί με τεμπελιά. Και εμπιστευτείτε μας, εκεί is έναν καλύτερο τρόπο.

Μπορείτε να έχετε περισσότερη χαλάρωση στις μέρες σας και να πάρετε ακόμα το ίδιο πολύ. Στην πραγματικότητα, μπορεί να σας κάνει ακόμα πιο παραγωγικούς και πιο υγιείς! [1] Συνεχής καθημερινή στρες και η αγωνία μας φθείρει γρήγορα, και στρες επηρεάζει τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική υγεία. [2] Χρειαζόμαστε στιγμές εκ προθέσεως ανάκαμψη για να ηρεμήσουμε και να εξισορροπήσουμε τη ζωή μας με την αυτοεξυπηρέτηση. Εδώ είναι 6 βασικές συμβουλές χαλάρωσης που μπορείτε να απολαύσετε κάθε μέρα.

# 1 Να είστε στη στιγμή

Εάν το μυαλό σας είναι πάντα 10 βήματα μπροστά στρες, η αγωνία και η ένταση θα ακολουθήσουν αναπόφευκτα και οι μέρες σας μπορεί να φανεί να περάσουν με θόλωση. Δεν λέμε ότι δεν πρέπει ποτέ να σκεφτείτε μπροστά ή να προγραμματίσετε μπροστά, απλά να αφήσετε ένα κομμάτι του χρόνου γι 'αυτό και να δώσετε την παρούσα στιγμή ή το έργο στο χέρι την αμέριστη προσοχή σας με άλλο τρόπο, τόσο στην εργασία όσο και στο σπίτι.

Η ύπαρξη αυτή τη στιγμή είναι η ουσία της άσκησης προσοχής, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε σε μια πιο ήρεμη, χαλαρή κατάσταση του νου ενώ πηγαίνετε για τις μέρες σας. Όταν είστε προσεκτικοί, χαλαροί και σε αρμονία με τη στιγμή, ό, τι κάνετε - από τη δουλειά σας μέχρι το χρόνο που περνάτε με τους αγαπημένους σας - είναι πιθανότατα πιο ευχάριστη και υψηλότερης ποιότητας. Επίσης, παραλείψτε το multitasking στην εργασία! Μελέτες δείχνουν ότι δεν βοηθά με την παραγωγικότητα ούτως ή άλλως, και μπορεί ακόμη και να βλάψει τον εγκέφαλό σας. [3]

Αν είστε νέοι στην προσοχή, ξεκινήστε τις μικρές και μην κατεβείτε στον εαυτό σας εάν γλιστρήσετε. Απλά σπρώξτε τον εαυτό σας πίσω στη στιγμή και συνεχίστε. Θα γίνει ευκολότερη, υποσχόμαστε! Εσείς αναβαθμίζετε κυρίως την προσοχή σας και εστιάζετε, ώστε να χρειαστεί χρόνος.

Μπορείτε επίσης να πάρετε μια μικρή βοήθεια από βότανα που υποστηρίζονται από την επιστήμη, συμπεριλαμβανομένων των adaptogens, τα οποία είναι βότανα που βοηθούν στην καταπολέμηση των σωματικών και διανοητικών επιπτώσεων στρες και να σας βοηθήσουν να εστιάσετε. [4] Προσπαθήστε Swanson καθαρή θεραπείες επιστήμης Pure Energy για όλη την ημέρα ενέργειας και ακονισμένη συγκέντρωση χωρίς τα jitters. Αυτό το συνεργιστικό μίγμα προσαρμογών, βοτάνων και βοτανικών προωθεί την θετική διάθεση ενώ αγωνίζεται στρες, άγχος και καθημερινή κόπωση.

# 2 Αναπνεύστε βαθιά

Μπορεί να φαίνεται βασικό, αλλά αναπνέετε σωστά; Η αναπνοή είναι σπάνια στο μυαλό μας, καθώς έρχεται φυσιολογικά, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν ρηχές αναπνοές. [5] Και τα αποτελέσματα μπορεί να επιδεινωθούν όταν είμαστε απασχολημένοι, έμμονες ή τεταμένες.

Η ρηχή αναπνοή μας κάνει να νιώθουμε έντονη, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν παρατηρούν καν ότι το κάνουμε. Περιορίζει επίσης την παροχή οξυγόνου στον οργανισμό μας. Η βαθιά, κοιλιακή αναπνοή ενθαρρύνει τη χαλάρωση, βοηθά στην ελαχιστοποίηση στρες ανταπόκριση, μειώνει την αγωνία και δίνει στο σώμα μια υγιή δόση οξυγόνου, της οποίας ο εγκέφαλος σας χρησιμοποιεί ένα επιβλητικό 15-20%! [6], [7]

Στόχος είναι να αναπνέετε βαθιά και ρυθμικά όσο πιο συχνά γίνεται. Προσπαθήστε να ορίσετε υπενθυμίσεις όλη την ημέρα για να ελέγξετε την αναπνοή σας ή να συνδυάσετε την αναπνοή σας με άλλες δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να θυμηθείτε - όπως κάθε φορά που καθίσετε ή σηκωθείτε από το γραφείο σας όταν κλείσετε ένα τηλεφώνημα μετά την αποστολή ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , ή όταν σηκώνεστε για ένα διάλειμμα στο μπάνιο.

Επίσης, δοκιμάστε να προγραμματίσετε μερικές περιόδους βαθιάς αναπνοής 30 δευτερολέπτων καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δεν παίρνει πολύ χρόνο έξω από την ημέρα για να κάνει αυτή τη χαλαρωτική, υγιή δραστηριότητα μια συνήθεια.

# 3 Διαλογισμός για την υγεία του νου και του σώματος

Σκεφτείτε το διαλογισμό είναι μόνο γιόγκι; Με τιποτα! Όλοι από τους ερευνητές του Χάρβαρντ στην κλινική Mayo μιλάνε για διαλογισμό. [8], [9] Αυτό συμβαίνει επειδή ο διαλογισμός έχει πραγματικά οφέλη για το μυαλό και το σώμα, συμπεριλαμβανομένης της χαλάρωσης στρες ανακούφιση, την υγεία του εγκεφάλου και πολλα ΑΚΟΜΑ.

Ο διαλογισμός είναι μια πρακτική της εκπαίδευσης του νου να είναι παρούσα και να επικεντρώνεται χωρίς να κάνει τίποτα. Αυτό μπορεί να φαίνεται απλοϊκό, αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι ο διαλογισμός μπορεί να αυξήσει την ικανότητα του εγκεφάλου να επεξεργάζεται πληροφορίες, να επιβραδύνει τις αλλαγές που σχετίζονται με την ηλικία στον εγκέφαλο και να επηρεάζει θετικά την αμυγδαλή (το συναισθηματικό κέντρο του εγκεφάλου) πολύ μετά την ολοκλήρωση μιας συνεδρίας διαλογισμού. [10]

Η εξειδίκευση στο διαλογισμό απαιτεί πρακτική, όπως και κάθε άλλη δεξιότητα που θα μάθετε. Την πρώτη φορά που καθίσετε για να προσπαθήσετε να καθαρίσετε το μυαλό σας και να διαλογιστείτε, το μυαλό σας θα περιπλανηθεί αναπόφευκτα. Μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε στον ήχο και τον ρυθμό της αναπνοής σας ή μπορείτε να επιλέξετε ένα προσωπικό μάντρα για να εστιάσετε το μυαλό σας.

Βρείτε ένα ήσυχο, άνετο μέρος όπου μπορείτε να καθίσετε ανενόχλητοι για μερικά λεπτά τη φορά. Ξεκινήστε με 1-3 λεπτά κάθε μέρα και εργάζονται μέχρι 5-10 λεπτά την ημέρα. Οι μικρές συνεδρίες διαλογισμού μπορούν να προκαλέσουν σημαντικές αλλαγές στην αίσθηση ευεξίας και καθημερινή χαλάρωση. Εάν αγωνίζεστε να ξεκινήσετε, υπάρχουν αρκετές εφαρμογές smartphone που μπορεί να αξίζουν τον έλεγχο για να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε μια πρακτική διαλογισμού.

# 4 Απολαύστε την ποιότητα της κοινωνικής ώρας

Πολλές πρακτικές χαλάρωσης εστιάζουν μόνο στον χρόνο και τις πνευματικές προσπάθειες, αλλά ο κοινωνικός διάλογος του χρόνου μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο χαλαροί. Η πραγματική σύνδεση με άλλους ανθρώπους μας βοηθά να νιώθουμε πιο άνετα και να επικεντρωθούμε γενικά και η υγεία των σχέσεών μας είναι αναμφισβήτητα συνδεδεμένη με τη γενική μας ευημερία.

Είναι εύκολο να παγιδευτείτε στην εργασία και άλλες ευθύνες και να παραλείψετε τον κοινωνικό χρόνο. Αλλά η σύνδεση με άλλους μας κάνει να αισθανόμαστε λιγότερο μόνοι τόσο στους αγώνες μας όσο και στις χαρές μας! Είτε συνομιλείτε με έναν συνεργάτη, καλώντας έναν καλύτερο φίλο ή μέλος της οικογένειας να καλύψει τη διαφορά ή προγραμματίζοντας μια εκδρομή με φίλους, ο κοινωνικός χρόνος και η καλή συζήτηση ωφελούν την ψυχική μας ευεξία και στρες επίπεδα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την φυσική μας ευημερία. [11]

Αλλά προσέξτε την αρνητικότητα. Η εξαερισμός είναι υγιής, αλλά η κατοχή αρνητικών σκέψεων για παρατεταμένες χρονικές περιόδους δεν είναι. Μπορεί να είναι χρήσιμο να μιλήσετε με έναν θεραπευτή εάν ο κοινωνικός σας χρόνος συνεπάγεται κατ 'επανάληψη αρνητικό διάλογο.

# 5 Πρακτική συνείδηση σώματος

Οι ψυχολογικές ασκήσεις και η συνειδητοποίηση είναι απαραίτητες για να μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε. Πολλοί από εμάς δεν παρατηρούν ένταση στο σώμα μας μέχρι να προκαλέσει ενόχληση και σύνθεσή μας στρες. Αλλά αν συντονιστείτε με το σώμα σας στρες μπορεί να παρατηρήσετε φυσικές αντιδράσεις, όπως σφιχτούς μύες, ακατάλληλη στάση του σώματος, ακόμη και νευρικές συνήθειες όπως το δάγκωμα των νυχιών σας.

Γνωρίζοντας πώς αντιδρούν τα σώματά μας στρες μπορεί να μας βοηθήσει να καταπολεμήσουμε την ένταση και να ενθαρρύνουμε τη χαλάρωση Προσπαθήστε να χαλαρώσετε τις έντονες περιοχές του σώματός σας μία προς μία διανοητικά. Μια πρακτική ευαισθητοποίησης του σώματος μπορεί να φιλοξενήσει βαθιές αναπνευστικές συνεδρίες. Κατά την αναπνοή βαθιά, κατευθύνετε τις σκέψεις και την αναπνοή σας προς μια τεταμένη περιοχή του σώματός σας και εστιάζετε πνευματικά στη χαλάρωση αυτών των μυών.

Η σύζευξη της συνείδησης του σώματος και της αναπνοής αποτελεί βασική συνιστώσα πολλών τύπων γιόγκα. Εάν αγωνίζεστε επανειλημμένα με τις φυσικές επιπτώσεις της έντασης, μια καθημερινή πρακτική γιόγκα μπορεί να βοηθήσει. Και να πάρει το σώμα σας να κινείται περισσότερο κάθε μέρα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για την προώθηση της ευημερίας κατά την καταπολέμηση στρες, άγχος και ένταση.

Έχετε πρόβλημα να χαλαρώσετε το μυαλό και το σώμα σας; Προσπαθήστε Mellow Mag, αναζωογονητικό, χαλαρωτικό ποτό magnesium που σας δίνει υγιή χαλάρωση κατόπιν ζήτησης.

# 6 Δοκιμάστε την Αρωματοθεραπεία

Έχετε παρατηρήσει ποτέ μια μυρωδιά που προκάλεσε μια ζωντανή μνήμη; Όπως το ανακουφιστικό άρωμα της ψημένης πίτας μήλων, τα αρώματα μπορούν να έχουν ισχυρά αποτελέσματα και μπορούν να μας μεταφέρουν πέρα από την τρέχουσα κατάσταση του μυαλού μας.

Αυτή είναι η βάση της Αρωματοθεραπείας, μια αιώνων πρακτική που χρησιμοποιεί διάφορα αρώματα για την ενεργοποίηση, την ανάταση και την ηρεμία του σώματος και του μυαλού μας, την προώθηση του ύπνου και άλλα. Και οι σύγχρονες μελέτες έχουν αναγνωρίσει τη φυσιολογική επίδραση ορισμένων αρωμάτων. [12]

Προσθέστε ένα διαχύτη αρωματοθεραπείας και μερικά από τα αγαπημένα σας αρώματα πετρελαίου αρωματοθεραπείας στο σετ αυτο-φροντίδας σας. Δοκιμάστε το αιθέριο έλαιο λεβάντας για χαλάρωση και ανακούφιση της έντασης, αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού για να αυξήσετε τη διάθεση ή το έλαιο μέντας για να ενεργοποιήσετε.

Η χαλάρωση δεν είναι πολυτέλεια

Πολλοί από εμάς αγκαλιάζουμε να είμαστε απασχολημένοι και να τονίζουμε ως σήμα τιμής και να δούμε τη χαλάρωση ως πολυτέλεια, αλλά χρειαζόμαστε στιγμές χαλάρωσης για να παραμείνουμε ισορροπημένες. Η εύρεση τρόπων για να ταιριάζει στη χαλάρωση στην ημέρα σας δεν χρειάζεται να σας επιβραδύνει. Όταν έχει γίνει ο σωστός τρόπος, η χαλάρωση μπορεί να σας κάνει πιο παραγωγικούς, πιο δημιουργικούς, πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένους.

Αντιμετωπίστε δραστηριότητες που προκαλούν χαλάρωση, όπως ασκήσεις βαθιάς αναπνοής, προσοχή, διαλογισμός, ευαισθητοποίηση του σώματος, ποιοτικός χρόνος με φίλους και οικογένεια και αρωματοθεραπεία ως απαραίτητες προσθήκες στη ρουτίνα ευεξίας σας.

Θέλετε περισσότερες ιδέες για έναν πιο ευτυχισμένο και υγιέστερο; Ανάγνωση11 καλύτερες συμβουλές για το Self-Care για το μυαλό και το σώμα. Επίσης, φροντίστε να εγγραφείτε Swanson Ηλεκτρονικά μηνύματα υγείας για να λάβετε νέα άρθρα, καινοτομίες προϊόντων και τις καλύτερες προσφορές μας που παραδίδονται στα εισερχόμενά σας.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Υποσημειώσεις & Αναφορές

  1. Χαλαρώστε! Θα είστε πιο παραγωγικοί. Νέα Υόρκη Times.html[]
  2. 5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το άγχος. Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας.(Πρόσβαση 09/04/2018) []
  3. Το Multitasking βλάπτει τον εγκέφαλο και την καριέρα σας, προτείνουν νέα μελέτες. Forbes. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  4. 6 Adaptogenic Βότανα που θα σας δώσει το Brain Boost Χρειάζεστε. Mind Body Green. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  5. Δεν αναπνέεις σωστά. εδώ είναι γιατί έχει σημασία. Chicago Tribune. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  6. Τεχνικές χαλάρωσης: Ο έλεγχος της αναπνοής βοηθά στην εξουδετέρωση της απάντησης στο στρες. Χάρβαρντ Υγεία. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  7. Η παροχή αίματος του εγκεφάλου. University of Washington. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  8. Ευαισθητοποίηση και Διαλογισμός. Κέντρο ψυχαγωγίας του Χάρβαρντ. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  9. Διαλογισμός: Ένας απλός, γρήγορος τρόπος για τη μείωση του στρες. Mayo Clinic. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  10. Διαλογισμός: Σε Βάθος. Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  11. Πώς επηρεάζουν οι σχέσεις την υγεία και την ευημερία. Το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα. (Πρόσβαση 09/04/2018) []
  12. https://www.swansonvitamins.com/blog/lindsey/6-basic-relaxation-techniques (Πρόσβαση 09/04/2018) []

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
  • Τιμές
    Δείξτε τιμές με ή χωρίς αποστολή για να σας βοηθήσουμε να συγκρίνετε μας με άλλους παγκόσμιους ιστότοπους και αγορές. Διαβάστε περισσότερα για μας σελίδα τιμολόγησης.
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες