4 λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να αισθανθείτε κόπωση και έλλειψη ενέργειας

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
4 λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να αισθανθείτε κόπωση και έλλειψη ενέργειας

Δεν είναι φυσιολογικό να αισθάνεστε κουρασμένοι όλη την ώρα. Εάν είστε, τότε θα μπορούσε να είναι ένα σίγουρο σημάδι για κάτι που δεν είναι σωστό. Φυσικά, η κατοχή μιας απασχολημένης προσωπικής και εργασιακής ζωής σε συνδυασμό με τις βραδινές νύχτες θα συμβάλουν αναμφισβήτητα στην αίσθηση θραύσης και ευερεθιστότητας, αλλά είναι σημαντικό να διαβάσετε τα προειδοποιητικά σημάδια και να προσπαθήσετε να κάνετε κάτι γι 'αυτό.

Δοκιμάστε και δοκιμάστε γιατί είστε κουρασμένοι και αν δεν μπορείτε να φανταστείτε έναν λόγο, έπειτα ήρθε η ώρα να κοιτάξετε λίγο πιο κοντά στη διατροφή σας, τις καθημερινές συνήθειες και αν μπορεί να υπάρξει ένα πιο σημαντικό ζήτημα στο παιχνίδι.

Ανεπάρκεια βιταμινών

Οι βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση της αφύπνισης και της εγρήγορσης. Αν είστε ανεπαρκείς σε ορισμένες από αυτές, μπορεί να πάρει ένα φόρο στην ευτυχία και την ικανότητά σας να συνεχίσετε με τη ζωή.

Παίρνω σίδερο, για παράδειγμα. Όταν δεν παίρνετε αρκετό από αυτό στη διατροφή σας, μπορείτε να γίνετε υπερβολικά κουρασμένοι, υποτονικοί και ακόμη και να αναπτύξετε αναιμία. Η αναιμία είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης επαρκούς αριθμού ερυθρών αιμοσφαιρίων που μεταφέρουν αιμοσφαιρίνη για τη μεταφορά οξυγόνου γύρω από το σώμα σας.

Όταν το σώμα σας, ως αποτέλεσμα, λιμοκτονούν από οξυγόνο, δεν μπορεί να λειτουργήσει κανονικά και μπορεί να αντιμετωπίσετε και άλλα συμπτώματα όπως χλωμό δέρμα, πονοκεφάλους, ναυτία, δύσπνοια και ζάλη.

Εάν δεν μπορείτε να πάρετε τη σωστή ποσότητα βιταμινών που χρειάζεστε από τα τρόφιμα, τότε εξετάστε τη λήψη πολλαπλών βιταμινών σε καθημερινή βάση για να προσπαθήσετε και να αποφύγετε την κούραση και την έλλειψη ενέργειας.

Η έλλειψη ύπνου

Μην κοιμάστε για τις συνιστώμενες οκτώ ώρες τη νύχτα μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε κουρασμένοι, λήθαργοι και αδιάφοροι. Ο ύπνος διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στη διατήρηση γνωστική την ικανότητα του οργανισμού σας να επισκευάζει και να αναζωογονεί, να διορθώνει τη βλάβη των ιστών, να αναπτύσσει μυς, καθώς και να ρυθμίζει διάφορες ορμόνες και να διασφαλίζει ότι το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος μπορεί να λειτουργήσει όσο καλύτερα μπορεί.

Για να απολαύσετε τον καλύτερο ύπνο τη νύχτα, προσπαθήστε να αποφύγετε να πίνετε αλκοόλ εκ των προτέρων. Το αλκοόλ μπορεί να διαταράξει τα επίπεδα ορμονών του σώματός σας και να οδηγήσει σε διαταραγμένο ύπνο. Προσπαθήστε επίσης να χαλαρώσετε σωστά πριν μπείτε στο κρεβάτι διαβάζοντας, παραμένοντας μακριά από το τηλέφωνό σας και παίρνοντας ένα ζεστό μπάνιο.

Κακή διατροφή

Εάν είστε υπάρχον σε γρήγορο φαγητό και ανθρακούχα ποτά, τότε είστε σοβαρά σε κίνδυνο την υγεία σας. Μια κακή διατροφή μπορεί να απαλλαγεί από το σώμα σας από απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και μπορεί να δει μια ταχεία μείωση των ενεργειακών επιπέδων, της κίνησης και της εξωτερικής υγείας (κακή επιδερμίδα, απώλεια βάρους και αύξηση βάρους). Φροντίστε να αποκολληθούν τα λιπαρά, αλμυρά και ζαχαρωμένα μεταποιημένα τρόφιμα υπέρ των σαλάτας κοτόπουλου, των φρούτων και των λαχανικών, των λιπαρών ψαριών, των καρπών με κέλυφος και των σπόρων και των σπιτικών γευμάτων.

Αφυδάτωση

Τα συμπτώματα της αφυδάτωσης μπορεί να είναι εξαιρετικά δυσάρεστα και περιλαμβάνουν ξηροστομία, κεφαλαλγία, ζάλη, ξηρό δέρμα και ξηρότητα και κόπωση για να αναφέρουμε μόνο λίγα. Καταπληκτικά, το 75% του σώματός σας αποτελείται από Η20 και το σώμα σας χάνει νερό όταν αναπνέετε, ιδρώνετε και περάστε τα ούρα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να διατηρήσετε το σώμα σας τροφοδοτούμενο με νερό και να πιείτε τουλάχιστον δύο λίτρα νερού κάθε μέρα. Η αφυδάτωση μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες και μπορεί να είναι θανατηφόρος, γι 'αυτό πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν βρίσκεστε έξω σε μια ζεστή μέρα, ασκώντας και εάν είστε επιρρεπείς σε επιληπτικές κρίσεις και κακή υγεία.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες