Οι καλύτερες συμβουλές για τη φροντίδα των μυών σας μετά την επεξεργασία

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
Οι καλύτερες συμβουλές για τη φροντίδα των μυών σας μετά την επεξεργασία

Ξεκινώντας ένα νέο πρόγραμμα άσκησης μπορεί να είναι απίστευτα συναρπαστικό, καθώς και μια τεράστια διάθεση-αναμνηστική. Η ύπαρξη σωματικής προσαρμογής θεωρήθηκε ότι έχει οφέλη τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική μας υγεία, η οποία μπορεί να μας βοηθήσει να μας δώσει μια μεγάλη αίσθηση ανανέωσης.

Η εκπόνηση, ανεξάρτητα από το αν επιλέγετε να εργάζεστε με το καρδιο σας ή την οικοδόμηση δύναμης, μπορεί να είναι αρκετά έντονη στις μυϊκές σας ομάδες. Πολλοί βρίσκουν, ιδιαίτερα στην αρχή των συνεδριών προπόνησής τους, ότι ξοδεύουν τις επόμενες μέρες αισθάνεται λίγο αγχωμένη και σφιχτή. Εάν ανησυχείτε για τη φροντίδα των μυών σας μετά από μια προπόνηση, τι μπορεί να γίνει για να διασφαλιστεί ότι δεν βλάπτετε τον εαυτό σας ή μάλιστα τους μύες σας;

Κρυώνω

Μόλις τελειώσετε μια άσκηση, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία των μυών σας είναι να κρυώσετε σωστά. Είτε πρόκειται για μια ενεργητική βόλτα μετά από ένα τρέξιμο ή τέντωμα στους μύες σας μετά την προπόνηση βάρους, θα πρέπει να πάρετε οπουδήποτε έως 20 λεπτά για να δροσίσετε το σώμα σας προς τα κάτω. Αυτό βοηθά στην πρόληψη αυτού του δύσκαμπτου, δυσάρεστου συναίσθηματος που μπορεί να αντιμετωπίσετε την επόμενη μέρα μετά από μια έντονη προπόνηση.

Πάρτε τακτικά διαλείμματα

Με τον ίδιο τρόπο που δεν πρέπει να χάσετε τη δίαιτα για να χάσετε τόνους βάρους, ούτε θα πρέπει να ασκείτε παρορμητικά καθημερινά. Το να έχετε χρόνο για να ανακάμψετε είναι εξαιρετικά σημαντικό όταν πρόκειται για άσκηση τακτικά. Δίνει στους μύες σας χρόνο για να ξεκουραστεί, και το υπόλοιπο σώμα σας. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο να νικήσουμε από την επιστροφή στην άσκηση ρουτίνας σας, μόνο για να διαπιστώσετε ότι είστε πολύ κουρασμένοι για να το ολοκληρώσετε.

Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε τη σωστή διατροφή

Ας ελπίσουμε ότι με μια νέα προπόνηση έρχεται μια βελτιωμένη διατροφή. Φυσικά, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι καταναλώνετε μια υγιή ισορροπία μεταξύ φρούτων, λαχανικών, άπαχου κρέατος ή πρωτεϊνών και υδατανθράκων. Η πρωτεΐνη, όταν πρόκειται να επεξεργαστεί, είναι ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας. Η πρωτεΐνη βοηθά να θεραπεύσει και να οικοδομήσει μυς, που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε μια πιο λιτή φυσική εμφάνιση αν αυτό είναι αυτό που ακολουθείτε.

Εκείνοι που υποβάλλονται σε ιδιαίτερα έντονες προπονήσεις ίσως θελήσουν να επιλέξουν σκόνες πρωτεΐνης και συμπληρώματα για να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν την απαραίτητη μυϊκή μάζα ή ακόμα και να βοηθήσουν τους μύες τους να θεραπεύσουν μετά από άσκηση αντοχής. Συμπληρώματα διατροφής για κράμπες μπορούν επίσης να βοηθήσουν για βραχυπρόθεσμα προβλήματα κράμπας.

Ενώ είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε τα επίπεδα πρωτεϊνών σας μετά από βαριά προπονήσεις, είναι επίσης σημαντικό να μην αρχίσετε να σπρώχνετε υδατάνθρακες. Οι μοντέρνες δίαιτες είναι όλες καλές και καλές βραχυπρόθεσμα, αλλά αφήνοντας έξω σημαντικές ομάδες τροφίμων από τη διατροφή σας μετά από έντονη άσκηση μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Οι υδατάνθρακες είναι καύσιμα για το σώμα σας και πρέπει να συνδυάζονται με μια υγιή ποσότητα πρωτεϊνών.

Χωρίς να χρειάζεται χρόνος για τη φροντίδα των μυών σας, η άσκηση μπορεί να πάρει ένα σημαντικό φόρο στο σώμα σας. Εάν επιδιώκετε ένα συγκεκριμένο επίπεδο δύναμης ή μυϊκής μάζας, είναι σημαντικό να μην τιμωρείτε τους μυς σας μη ξεκουράζοντας, θερμαίνοντας ή θερμαίνοντας. Η υγιεινή διατροφή και τα συμπληρώματα μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να θεραπεύσετε και να οικοδομήσετε τα μυς, τα οποία πρέπει να συνδυάζονται με αρκετό χρόνο για να ξεκουραστούν.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες