Πώς να παραμείνετε στην κορυφή του βάρους σας μετά την επίτευξη του στόχου σας

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
Πώς να παραμείνετε στην κορυφή του βάρους σας μετά την επίτευξη του στόχου σας

Εάν έχετε φτάσει τους στόχους σας ως προς την καταλληλότητα και το βάρος σας, τότε είναι εντάξει ένα τεράστιο συγχαρητήριο! Έχετε τροποποιήσει με επιτυχία τη ζωή σας προς το καλύτερο και τρώτε πιο υγιεινά τρόφιμα, ασχολείστε με την καθημερινή άσκηση, εκπαιδεύοντας τον εαυτό σας στα είδη τροφίμων που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργεί όσο το δυνατόν καλύτερα και είστε (ελπίζουμε) απολαμβάνοντας τον εαυτό σας στην πορεία.

Όταν βάζετε τον εαυτό σας ένα στόχο και είστε επικεντρωμένοι στην επίτευξη αυτού, μπορεί να αισθανθεί λίγο παράξενο όταν φτάσετε τελικά εκεί μόνο για να αναρωτηθείτε τότε τι πρέπει τώρα να κάνετε. Αν αυτό ακούγεται οικείο, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. αυτός ο οδηγός πρόκειται να σας βοηθήσει να στηρίξετε και να προτείνετε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συνεχίσετε να παραμένετε στην κορυφή του βάρους σας.

Αποκτήστε την υποστήριξη που χρειάζεστε

Το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικά συστατικά για να:

  • να σας κρατήσουν υγιή
  • αισθάνονται ενεργοποιημένοι
  • ρυθμίζουν τον ύπνο, τις ορμόνες και γνωστική λειτουργία
  • ολοκληρώστε σχεδόν κάθε άλλη δραστηριότητα που αναλαμβάνει το σώμα σας σε μια μέρα.

Πώς μπορώ να υποστηρίξω τα οστά μου;

Υποστηρίξτε την υγεία των οστών και την ανάπτυξή σας, κερδίζοντας αρκετά ασβέστιο στη διατροφή σας, καθώς και σε πρωτεΐνες, μαγνήσιο βιταμίνη D, φώσφορος, και κάλιο (που βρίσκονται σε μπανάνες, εσπεριδοειδή και αποξηραμένα φρούτα). Κάνοντας αυτό θα σας κρατήσει έντονη και ευλύγιστη και μπορεί να σας βοηθήσει να προστατέψετε τις αρθρώσεις και τους ιστούς σας από ζημιές όταν συμμετέχετε σε άσκηση όπως τρέξιμο, άρση βαρών και αθλήματα με υψηλό αντίκτυπο.

Όταν κουράζεται, είναι πιο πιθανό να φτάσετε για εύκολη στην παρασκευή ταχυφαγείων παρά για να ξεκινήσετε ένα θρεπτικό σπιτικό γεύμα με φρέσκα συστατικά. Έτσι, αποφύγετε την κόπωση παραμένοντας ενυδατωμένη και μη επιτρέποντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να φτάσουν στο μέγιστο και να πέσουν καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Επικεντρωθείτε στο να έχετε επαρκή αριθμό ωρών στον ύπνο και να πάρετε τις πολυβιταμίνες αν είστε καθόλου ελλιπείς ή αν βρίσκεστε πρόκληση για να φάτε όλα τα ορυκτά που χρειάζεστε στη διάρκεια της ημέρας.

Μείνε συγκεντρωμένος

Τώρα που έχετε φτάσει στο στόχο σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι εξακολουθείτε να εργάζεστε σκληρά και να ακολουθείτε σχέδια γεύματος, να επεξεργαστείτε καθεστώτα και να σκέφτεστε θετικά.

Εάν σε οποιαδήποτε στιγμή αισθάνεστε απογοητευμένοι ή σαν να μην έχετε δοκιμάσει τόσο σκληρά όσο θα μπορούσατε, τότε αφιερώστε το χρόνο να αποφύγετε και να θυμηθείτε πόσο μακριά έχετε έρθει. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας το αίμα, τον ιδρώτα και τα δάκρυα που έχετε βιώσει για να φτάσετε εκεί που βρίσκεστε και γιατί ξεκινήσατε τις προσπάθειές σας για να χάσετε βάρος και να αρχίσετε να διαμορφώνετε πρώτα.

Να είναι συνεπής

Ακριβώς επειδή έχετε φτάσει στο στόχο σας, το BMI ή η μυϊκή μάζα δεν σημαίνει ότι μπορείτε να χαλαρώσετε στο πρόγραμμα άσκησης. Μην ξεχνάτε να παρευρεθείτε στο γυμναστήριο τόσο συχνά όσο περνούσατε, να συνεχίζετε να προκαλείτε τον εαυτό σας με το να ασχολείστε με τον αθλητισμό και να τρώτε ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής που θα έπρεπε, ιδανικά, να είναι απαλλαγμένη από οινόπνευμα, επεξεργασμένα τρόφιμα (συμπεριλαμβανομένου του ψωμιού) τρόφιμα, ραφιναρισμένα σάκχαρα και trans-λιπαρά.

Αφήστε να γίνετε εφησυχασμένοι τώρα που έχετε φτάσει στο στόχο σας και να ορίσετε πρόσθετα καθήκοντα, όπως για παράδειγμα να μάθετε πώς να μαγειρεύετε, να παίζετε αθλήματα, να εκπαιδεύετε άλλους και να αναπτύξετε και να βελτιώνετε την κατανόηση της ανατομίας και της φυσιολογίας σας.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες