Η σημασία μιας υγιούς καρδιάς: ένας οδηγός για έναν καλύτερο τρόπο ζωής

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
Η σημασία μιας υγιούς καρδιάς: ένας οδηγός για έναν καλύτερο τρόπο ζωής

Η φροντίδα της υγείας σας είναι ζωτικής σημασίας για να απολαύσετε μια ευτυχισμένη, ενεργή και εκπληκτική ζωή. Η καλή σας υγεία σας κρατά ζωντανή, και η καρδιά σας είναι το όργανο που είναι το κέντρο της ύπαρξής σας. Έχοντας αυτό κατά νου, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ό, τι μπορείτε για να κρατήσετε την καρδιά σας ευτυχισμένη και ικανή να σας στηρίξει αποτελεσματικά.

Πριν αρχίσετε να αλλάζετε τη διατροφή σας για το καλύτερο και το χρόνο προγραμματισμού για προπόνηση την εβδομάδα, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην αποφυγή κακών συνηθειών. Αυτά περιλαμβάνουν το κάπνισμα, το αλκοόλ και η κατανάλωση αλκοόλ με γρήγορο φαγητό για συναισθηματική άνεση.

Πάρτε τις βιταμίνες που χρειάζεστε

Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης μπορεί να σας κάνουν να νιώθετε υποτονική, γκρινιάρης και αδύναμη. Αυτές είναι όλες οι καταστάσεις που μπορούν να σας εμποδίσουν να έχετε την ενέργεια να μαγειρέψετε αντί να παραγγείλετε το φαγητό και να σηκωθείτε από τον καναπέ και να πάτε στο γυμναστήριο. Ξεκινήστε λαμβάνοντας συμπληρώματα που τρέφουν το σώμα σας με τις απαραίτητες προμήθειες σίδερο (για κόπωση και αναιμία), για παράδειγμα, καθώς και βιταμίνη D, βιταμίνη C, μαγνήσιο και ασβέστιο.

Ελέγξτε τη χοληστερόλη

Υψηλός χοληστερίνη προκαλείται συχνά από την ύπαρξη κακής διατροφής και την κατανάλωση κορεσμένων λιπών, όπως εκείνων που απαντώνται σε ζωικά προϊόντα, κόκκινα κρέατα και πλήρους λίπους γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι το αίμα σας περιέχει υπερβολικά επίπεδα λιπιδίων (λιπών) και αυτά μπορούν να επηρεάσουν πόσο καλά μπορεί να λειτουργήσει η καρδιά σας.

Η μείωση της πρόσληψης κόκκινου κρέατος είναι εξαιρετικά ευεργετική συμβουλή και φαίνεται ότι υπάρχουν πολύ λίγες, αν υπάρχουν, θετικές για το φαγητό κόκκινο κρέας. Μπορείτε να καταναλώνετε πλούσια πρωτεΐνη από ό, τι αρέσουν τα αυγά, το στήθος κοτόπουλου, τα καρύδια και τους σπόρους, τα όσπρια και τα φασόλια, και τα ολικής αλέσεως.

Πάρτε το αίμα σας Αντλία

Ένας καθιστικός τρόπος ζωής συνδέεται με ποικίλες καταγγελίες για την υγεία. Χωρίς σωστή και σταθερή άσκηση, η πιθανότητα εμφάνισης στεφανιαίας νόσου αυξάνεται σημαντικά. Η αδράνεια συνδέεται με την ανυπαρξία χοληστερίνη τα επίπεδα και την υψηλή αρτηριακή πίεση, με την τελευταία να είναι η κύρια αιτία εγκεφαλικών επεισοδίων.

Εκείνοι που αποτυγχάνουν να ασκούν τακτικά είναι πολύ πιο πιθανό να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι και το υπερβολικό βάρος θεωρείται ότι αυξάνει τις πιθανότητές σας για υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, κάποιους καρκίνους και καρδιακές παθήσεις.

Είναι σημαντικό να είστε σε θέση να αναγνωρίσετε καθιστική συμπεριφορά και να κάνετε κάτι γι 'αυτό πριν είναι πολύ αργά. Η μη άσκηση αρκετά και η ανενεργή μπορεί να είναι καταστροφική για την υγεία σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον τριάντα λεπτά άσκησης κάθε μέρα. Αυτό μπορεί να είναι με τη μορφή αθλημάτων χαμηλής πρόσκρουσης, όπως ποδηλασία, κολύμβηση και περπάτημα, ή να παίζετε έξω με τα παιδιά ή το σκύλο σας, ή ακόμα και να καθαρίζετε το σπίτι σχολαστικά.

Διαχείριση του άγχους

Αυξημένα επίπεδα στρες μπορεί πραγματικά να πάρει το φόρο για την υγεία της καρδιάς σας, γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό να κάνετε χρόνο για να χαλαρώσετε μετά από μια κουραστική μέρα, αφήστε το στήθος σας να σφίξει, να αναπνεύσει βαθιά και να πάρετε ένα νωρίς ύπνο. Επικεντρωθείτε στην αποφυγή του οινοπνεύματος, προκειμένου να πάρετε την άκρη από μια αγχωτική ημέρα καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να έχει περαιτέρω αρνητικές επιπτώσεις στην καρδιά σας, την ύπνο ρουτίνας και γνωστική λειτουργία.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες