Γιατί πρέπει να εξετάσετε τη λήψη πολυβιταμινών

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
Γιατί πρέπει να εξετάσετε τη λήψη πολυβιταμινών

Λαμβάνοντας συμπληρώματα μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που μπορεί να λείπει από τη διατροφή σας. Είναι εύκολο να θυμόμαστε να τις παίρνουμε, να αποθηκεύονται εύκολα και να μεταφέρονται. Οι πολυβιταμίνες είναι εξαιρετικά βολικές και σας προσφέρουν το συμπυκνωμένο λάκτισμα βιταμινών το σώμα σας θα μπορούσε να είναι λαχτάρα.

Εάν η διατροφή σας δεν είναι πλούσια σε ανόργανα συστατικά και αγωνίζεστε να μάθετε ποια τρόφιμα περιέχουν φολικού οξέος, σίδερο, και βιταμίνη C και D, για παράδειγμα, τότε τα πολυβιταμίνες σας έχουν καλύψει.

Όσο δεν υπερβαίνετε μαζικά τη συνιστώμενη ημερήσια δοσολογία πολυβιταμινών, φυσικά, δεν υπάρχει καμία βλάβη στην αρχή να λαμβάνετε πολυβιταμίνες ως μέρος ενός υγιούς και ισορροπημένου τρόπου ζωής. Μπορείτε να δοκιμάσετε να τα πάρετε για να δείτε αν θα αρχίσετε να αισθάνεστε όλο και πιο αναζωογονημένοι, επιφυλακτικοί και οδηγημένοι.

Φωτεινότερο δέρμα

Η φροντίδα του δέρματός σας αποτελεί ουσιαστικό μέρος της ρουτίνας της υγείας σας, είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματος και σας προστατεύει από τον ήλιο και άλλα στοιχεία.

Η φροντίδα του δέρματός σας δεν είναι σκληρή δουλειά και πρέπει να αποφύγετε τους προφανείς κινδύνους της υπερβολικής έκθεσης του ήλιου, του καπνίσματος, της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ και να μην πίνετε αρκετό νερό.

Για να διατηρήσετε την επιδερμίδα σας υγιή και νεανική, μπορείτε να πάρετε πολυβιταμίνες που συμπεριλαμβάνουν βιταμίνη D, βιταμίνη C (που βρίσκεται επίσης στα εσπεριδοειδή και μπορεί να βοηθήσει στην επούλωση του κατεστραμμένου δέρματος), το αντιοξειδωτικό βιταμίνη Ε, καθώς βιταμίνη Κ.

Βιταμίνη Κ οι ελλείψεις είναι κάπως σπάνιες. Ωστόσο, οι πάσχοντες αγωνίζονται με την ικανότητά τους να θεραπεύουν τραύματα, γρατζουνιές και μώλωπες, ειδικά μετά από χειρουργικές επεμβάσεις. Για να αυξήσετε την πρόσληψη σας βιταμίνη Κ, μπορείτε να αρχίσετε να τρώτε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο, το λάχανο, τα πράσινα φασόλια και το σπανάκι.

Ελλείψεις

Η διαχείριση μιας ανεπάρκειας βιταμινών μπορεί να είναι σκληρή, ειδικά εάν η ίδια η ανεπάρκεια σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι, ευερέθιστοι, αγχωμένοι και αδύναμοι. ΕΝΑ βιταμίνη Β12B6 φολικό οξύ, και ριβοφλαβίνη ανεπάρκεια μπορεί να προκαλέσει κόπωση και αναιμία.

Μια δίαιτα ανεπαρκής σε μερικές από τις πιο κρίσιμες βιταμίνες μπορεί να προκαλέσει μια ποικιλία δυσάρεστων συμπτωμάτων και είναι ο ρόλος σας να προσπαθήσετε να τα εντοπίσετε και στη συνέχεια να κάνετε κάτι γι 'αυτό. Ο θεράπων ιατρός σας μπορεί να σας συνταγογραφήσει φάρμακα ακριβώς όπως θα μπορούσαν να σας προτείνουν να αυξήσετε την ημερήσια πρόσληψη ορισμένων ορυκτών.

Η λήψη πολυβιταμινών μπορεί να σας βοηθήσει να αρχίσετε να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι και αδύναμοι μέχρι να έχετε τη δύναμη να διερευνήσετε περαιτέρω τα διαφορετικά τρόφιμα που χρειάζεστε για να φάτε περισσότερο, να μαγειρέψετε για τον εαυτό σας και να δημιουργήσετε σχέδια γεύματος.

Γνωστική Υγεία

Κρατώντας τον εγκέφαλό σας λειτουργικό και υγιές είναι απαραίτητο για να απολαμβάνετε μια υγιή ζωή. Οι βιταμίνες θεωρούνταν το πιο έμπειρο στη διατήρηση γνωστική την υγεία και την τόνωση της εγκεφαλικής δύναμης περιλαμβάνουν τις ομοίους φολικό οξύ, ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρος.

Τα τρόφιμα που τρώτε μπορούν να σας μεταφέρουν τα μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεστε για να σας κρατήσουν διανοητικά προειδοποιητικά καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας και αυτά έρχονται με τη μορφή ολικής αλέσεως και ιδιαίτερα εκείνων με χαμηλή GI, καθώς και τα λιπαρά ψάρια, τα βακκίνια, τις ντομάτες και τις μπανάνες που είναι γεμάτες κάλιο.

Αν μπορείτε να αναγνωρίσετε ότι η καθημερινή διατροφή σας λείπει σε αυτά τα τρόφιμα, τότε η λήψη μιας εύχρηστης πολυβιταμινών μπορεί να σας βοηθήσει να θρέψετε το σώμα σας ενώ προσπαθείτε να υπολογίσετε τον καλύτερο τρόπο βελτίωσης της διατροφής σας και να πάρετε κάθε μικροθρεπτικό που χρειάζεται.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες