Αντιμετώπιση προβλημάτων του εντέρου σας μια για πάντα

Χρόνος διαβασματός: 2 λεπτά
Αντιμετώπιση προβλημάτων του εντέρου σας μια για πάντα

Ενώ μερικοί μπορεί να βρουν την προοπτική να αντιμετωπίσουν τα τρέχοντα προβλήματα του εντέρου ενοχλητικά ή ασήμαντα ώστε να αγνοήσουν, να τα διαγνώσουν και να τα θεραπεύσουν μπορούν να είναι εξαιρετικά ευεργετικά. Θα εκπλαγείτε πώς το μετασχηματιστικό μπορεί να είναι τόσο για τη σωματική και ψυχική υγεία σας να μην έχετε ασφυξίες ανησυχίες στο πίσω μέρος του μυαλού σας ή επίμονες κράμπες που απειλούν να βάλουν ένα αποσβεστήρα την ημέρα σας.

Αν ανησυχείτε ότι μπορεί να έχετε συμπτώματα χρόνιων προβλημάτων εντέρου, μπορείτε να εξετάσετε μερικές επιλογές.

Επισκεφθείτε το γιατρό σας

Παρόλο που μπορεί να αισθάνεστε αμήχανα να περιγράψετε τα συμπτώματά σας σε έναν επαγγελματία υγείας, δεν πρέπει να διστάσετε να επισκεφτείτε το GP σας. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι έχουν δει όλα πριν και ότι τα συμπτώματά σας δεν τους ενοχλούν.

Η επίσκεψη στο τοπικό GP σας θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια επαγγελματική και ακριβή διάγνωση και, ιδανικά, να έχετε μια αίσθηση του τι προκαλεί τα συμπτώματά σας. Μπορεί να χρειαστεί να υποβληθείτε σε μια δοκιμασία για να ανακαλύψετε τι δεν έχετε δυσανεξία ή ίσως χρειαστεί να επισκεφθείτε IBS κλινική.

Κρατήστε τα υγρά σας ψηλά

Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό και για τα δύο αντιμετωπίζοντας θέματα όπως η δυσκοιλιότητα, αλλά και τις παρενέργειες των προβλημάτων του εντέρου, όπως η διάρροια. Η διατήρηση της υψηλής πρόσληψης υγρών σας όχι μόνο θα συμβάλει στη βελτίωση της πεπτικότητάς σας αλλά και θα σας εμποδίσει να αφυδατωθεί.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η αύξηση της πρόσληψης υγρών όπως ο καφές και το τσάι μπορεί να μην είναι απολύτως επωφελής. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κολλήσετε σε υγρά όπως το νερό, τα οποία δεν έχουν άχρηστα διουρητικά σε αυτά.

Βελτιώστε τη διατροφή σας

Αν ζείτε μακριά από πίτσα και τυρί για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι επιθυμίες σας μπορεί να ικανοποιηθούν, αλλά η πεπτική σας υγεία σίγουρα δεν θα είναι. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την πεπτική σας υγεία είναι να βελτιώσετε τη διατροφή σας και να αρχίσετε να συμπεριλαμβάνετε υγιεινές εναλλακτικές λύσεις, όπως ολόκληρα τρόφιμα. Η εισαγωγή τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και φυτικά έλαια θα σας αφήσει να αισθάνεστε πολύ λιγότερο συμφορημένα και άβολα.

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη διατροφή σας μακροπρόθεσμα, θα πρέπει να κάνετε τα εξής:

  • Σταματήστε να αγοράζετε ανθυγιεινά σνακ στο σούπερ μάρκετ
  • Περιορίστε το κόκκινο κρέας και τα επεξεργασμένα τρόφιμα
  • Δοκιμάστε και γεμίστε το καρότσι σας με άφθονο πολύχρωμο, φρέσκο ή κατεψυγμένο λαχανικό και δεσμευτείτε να το μαγειρέψετε

Προσθέστε συμπληρώματα

Η λήψη συμπληρωμάτων με τη διατροφή σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διευκολύνετε τα συμπτώματά σας. Για παράδειγμα, η λήψη του πετρελαίου μέντας μπορεί να βοηθήσει να διευκολύνει τη φούσκωμα και τα προβιοτικά μπορεί να είναι εξαιρετικά ευεργετικά για όσους γνωρίζουν ποια βακτηρίδια εντέρου είναι η πηγή των συνεχιζόμενων προβλημάτων τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση κάθε ήπιας ενόχλησης που αντιμετωπίζετε ως παρενέργεια των προβλημάτων του εντέρου σας.

Η αντιμετώπιση των προβλημάτων του εντέρου σας μπορεί να πάρει μια πολύπλευρη προσέγγιση. Μπορεί εν μέρει να σας ζητήσει να παρέμβετε σε οποιεσδήποτε ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες, αλλά μπορεί επίσης να χρειαστεί να αποκαταστήσετε τυχόν βραχυπρόθεσμα συμπτώματα. Η δοκιμή νέων φρούτων και λαχανικών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της συνολικής υγείας του πεπτικού σας, ενώ τα συμπληρώματα μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε τυχόν ενόχληση που μπορεί να νιώθετε ενδιάμεσα.

Αφήστε μια απάντηση

Κυρίως μενού

Προτιμήσεις

  • Νόμισμα
  • Γλώσσα
  • Χώρα παράδοσης
Κυρίως μενού

Διεθνείς τοποθεσίες